ZAKRĘĆ DIETĄ Z

ZASADY

1. W dniach od 9.04 do 18.05.2018 r. kupuj produkty promocyjne Fit&Easy i rejestruj paragony poprzez formularz zgłoszeniowy.

2. zakręć rowerowym kołem, żeby sprawdzić czy wygrałeś rower marki kross!

ZASADY

1. W dniach od 9.04 do 18.05.2018 r. kupuj produkty promocyjne Fit&Easy i rejestruj paragony poprzez formularz zgłoszeniowy.

2. zakręć rowerowym kołem, żeby sprawdzić czy wygrałeś rower marki kross!

SPRAWDZAMY TWÓJ WYNIK

wyniki

Dane laureatów publikowane będą
po pozytywnej weryfikacji.

Laureaci zostaną opublikowani po pozytywnej weryfikacji zgłoszeń.

kontakt

napisz do nas

Organizatorem
loterii jest:

Albedo Marketing Sp. z o.o.
ul. Góralska 3, 60-623 Poznań
T: +48 61 869 04 30
zakrecdieta@albedomarketing.pl

×

SAŁATKA Z kuskusem

Składniki (2 porcje)

> 1 szklanka kuskusu
> 1 opakowanie mixu sałat Weekend Fit&Easy 
> 1/2 awokado
> 10 pomidorków koktajlowych
> 1 mozzarella
> garść łuskanych orzechów włoskich
> garść łuskanych pestek słonecznika
> kilka listków świeżej bazylii

Sos

oliwa z oliwek, ocet balsamiczny
sól, pieprz do smaku

Przygotowanie (czas: 10 minut)

Kuskus zalać wrzącą posoloną wodą w ilości 1:1, poczekać 5 min., aż woda się wchłonie. W oczekiwaniu na kuskus pokroić w paseczki pół awokado, pokroić pomidorki koktajlowe na pół, mozzarellę w kostkę, połączyć ze sobą te składniki, dodać pieprz i sól, mieszankę sałat, rozdrobniony widelcem kuskus, posiekane orzechy włoskie, pestki słonecznika, listki bazylii. Polać wszystko oliwą z oliwek i octem balsamico.

TĘCZA NA TALERZU

Składniki (4 porcje)

> 150 g Kaniwa lub Quinoa
> 2 avocado
> 4 świeże, młode ogórki
> 200 g świeżych truskawek
> 2 opakowania mixu sałat Smart Fit&Easy 
> 1 mały pęczek świeżej bazylii lub mięty

Sos

> Oliwa z oliwek extra virgin Borges
> Zredukowany ocet balsamiczny

Przygotowanie

Kaniwę lub Quinoa ugotować, a po wystudzeniu połączyć z obranym i pokrojonym avocado oraz ogórkiem. Następnie dodać pokrojone truskawki, mieszankę sałat Fit&Easy, posiekane świeże zioła, oliwę z oliwek oraz ocet balsamiczny. Całość delikatnie wymieszać, ewentualnie doprawić do smaku.

SAŁATA Z WĘDZONYM KURCZAKIEM, CEBULĄ I OLIWKAMI

Składniki (2 porcje)

> 1 opakowanie mixu sałat Family Fit&Easy 
> 120 g wędzonego kurczaka
> 75 g czarnych oliwek
> 1 mała czerwona cebula
> 2 łyżki orzechów laskowych

Sos

3 łyżki oliwy, 1 łyżka octu balsamicznego,
1 łyżeczka miodu, sól

Przygotowanie (czas: 10 minut)

Sałatę układamy na talerzu, dodajemy cebulę pokrojoną w piórka, kawałki wędzonego kurczaka i oliwki. Na suchej patelni prażymy orzechy laskowe, lekko studzimy, posypujemy sałatę. Składniki sosu mieszamy w miseczce, polewamy sałatę.

SAŁATKA Z ŁOSOSIEM I OGÓRKIEM

Składniki (2 porcje)

> 1 opakowanie mixu sałat Active Fit&Easy
> 1 ogórek zielony
> 40 dag wędzonego łososia
> 1 cytryna
> 1/3 pęczku koperku

Sos

6 łyżek oliwy, 1 łyżka soku z cytryny przyprawy do smaku: sól, pieprz

Przygotowanie (czas: 10 minut)

Ogórka umyj i pokrój razem ze skórką w ukośne plastry. Na półmisek wyłóż mieszankę sałat, dodaj ogórka i polej sosem przygotowanym na bazie oliwy z oliwek zmieszanej z 1 łyżką soku z cytryny i przypraw. Na sałacie ułóż fantazyjnie plastry łososia zwinięte w ruloniki, posyp je posiekanym koperkiem i skrop lekko sokiem z cytryny.

WIOSENNA SAŁATA W TALERZYKACH Z TORTILLI

Składniki (2 porcje)

> 4 tortille
> 25 dkg pieczarek
> masło, olej
> 1 opakowanie mixu sałat Cool Fit&Easy lub Szpinaku Fit&Easy
> pęczek szparagów, kilka pomidorów cherry
> mozzarella
> czerwona cebula lub szalotka

SOS

> sok z cytryny, oliwa z oliwek, sól i pieprz
> otarta skórka z cytryny, nasiona pestek dyni

Przygotowanie

Tortille umieść w formie na babkę i zapiecz w piekarniku 180°C ok. 5 - 10 minut. Szparagi przetnij na trzy części i gotuj w osolonym wrzątku ok. 3 minut. Pieczarki przekrój na ćwiartki i podsmaż na maśle wymieszanym z olejem, posól i posyp pieprzem. Do misy wsyp szpinak lub miks sałat, pomidorki koktajlowe, cebulę pokrojoną w krążki, odcedzone szparagi, pieczarki, porwaną mozzarellę. Całość wymieszaj i napełniaj miseczki z tortilli. Z oliwy z oliwek, soku z cytryny i skórki zrób sos winegret. Dopraw do smaku i podawaj w osobnym naczyniu.

SAŁATKA Z kozim serem

Składniki (2 porcje)

> około 40 g sera koziego – sałatkowego
> 1 opakowanie mixu sałat Party Fit&Easy
> 1 pomarańcza
> 1 łyżeczka suszonej żurawiny
> 1 łyżeczka octu balsamicznego Borges
> 1 łyżeczka oliwy Borges

SOS

> 1 łyżeczka miodu
> sól – do smaku

Przygotowanie (czas: 10 minut)

Ser kozi pokroić w kostkę, wymieszać z mieszanką sałat, obraną ze skórki i błonek (wyfiletowaną) oraz pokrojoną w kostkę pomarańczą i żurawiną. W blenderze przyrządzić sos, łącząc: ocet balsamiczny, oliwę, miód i sól. Polać sałatkę.

×